دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای ندیم به نام ثانیه ها+متن اهنگ

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای ندیم به نام ثانیه ها+متن اهنگ

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo
تعرفه تبلیغات تعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای ندیم به نام ثانیه ها

آهنگ و تنظیم : مرتضی پاشایی ، ترانه : مهرزاد امیرخانی



 

برای دانلود روی آهنگ مورد نظر خود کلیک راست کنید و بعد گزینه Save Target As را بزنید

فرمت : Mp3 / کیفیت : 320Kbps

ثانیه ها

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

ثانیه ها
 

 


لینک کمکی

 

 


 
متن اهنگ ثانیه ها از ندیم

صدای تیک تیک ساعت من

دوباره قلب بی طاقت من

مطمئنم برمیگردی تو تو تو

دوباره دلشوره دلواپسی

نبوده مثل تو اخه کسی

با دل تنهام چه کردی تو تو تو


عشق تو مونده توی سینمو

حالا منتظرم تو رو ببینمو

وای چه کردی تو

بگو به ثانیه ها بگو به خدا

تموم شده طاقت قلبای ما

حالا تو مثل منی منم مثه تو

میمره دل من هنوز واسه تو

به تو که فک میکنم دیوونه میشیم

میای تو پیشم


بگو که عشق منی تویی نفسم

میمیرم اگه به تو من نرسم

تو همه چیز منی عزیز منی

نمیشه بری دیگه دل بکنی



دوباره قلب بی طاقت من

مطمئنم برمیگردی تو تو تو

دوباره دلشوره دلواپسی

نبوده مثل تو اخه کسی

با دل تنهام چه کردی تو تو تو

این همه مدته ندیدمت نمیتونه بسازه دل با غمت

برمیگردی تو



تموم شده طاقت قلبای ما

حالا تو مثل منی منم مثه تو

میمره دل من هنوز واسه تو

به تو که فک میکنم دیوونه میشیم

میای تو پیشم


بگو که عشق منی تویی نفسم

میمیرم اگه به تو من نرسم

تو همه چیز منی عزیز منی

نمیشه بری دیگه دل بکنی



بازدید : 13760 | تاریخ : پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392 ساعت : 1:11 |
برچسب ها : , , , , , , , , ,

نویسنده :

دسته : ندیم , ,

نظرات()

نظرات
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: